Thursday, 1 March 2012

Hapdate blog :)

As salam.....
fuh..fuhh...macam berabuk ckit blog me nih..:)
dekat seminggu tak hapdate kan
balik kursus ritu me terus demam
kat tempat kursus lagi dah rase semacam
tekak payau semacam jer

2 hari mc me dok membuta aje kat rumah..hihi
rayyan haruslah hantar kat umah pengasuh 
 klu me demam mmg seboleh2nya taknak berkepit dgn dia sgt
sbb takut berjangkit lak...
tapi takat mane la nak elak sgt pon kan
harap2 kali ni rayyan tak berjangkitla dgn mummy ye
mummy demam takper lagi tapi kalau anak demam
haissh boleh menitik airmata nih....

okeyla setakat ni je dulu
idea belum mari....
dah datang nti me cepat2 hapdate k :)
ahahaa perasan betulla...macamla ade orang nak baca blog me ni kan :p
kepada yg sudi baca tu tq so much dear :)

 
 

4 comments:

::misz maney:: said...

ofcos la ade orang nak bace..so update selalu ok :)

Rose said...

hehe thanks dear :)

FaFa EhA said...

take care akak !
hee mesty la ade org nak bce kan :P
eha stalk blog akak tau ! haahah :D

Rose said...

thanks eha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink