Monday, 5 March 2012

Bermulanya sebuah perjalanan.....

perjalanan sebagai seorang pemakai braces ^_^
tak sangka akhirnya me akan pakai juga braces ni
dulu mmg teringin nk pakai tp sbb mahal
me abaikan niat nak pakai tu..huhu

pagi tadi me n husbnd ke Impian Dental di bangi
utk meneruskan hajat murni itu..hahaha
dah byk kali tunda sebelum ni
cuak dowh nak jumpe doktor gg nih..:p
seriauuuu mak...haha

siyes mmg taktau pon prosedur nak pakai braces ni byk sgt
ingtkn leh terus pakai je
rupenye kena wat x-tray la, wat acuan gg la....:p

lepas ni me akan sentiasa berjumpe dgn doktor gg!! hehe
harap2 bila dah tiba masa pasang braces nti tak sakit macam mber cakap
tgk peralatan kat klinik tu pun me dah cuak giler..haha

wish me luck ye kawan2 :)





sumber : google

suke dgn deco klinik ni...mesra pelanggan :)



4 comments:

mama irfan said...

wah bestnya...

Syam Soffi said...

selamat memakai braces cik rose... pasni ade geng la aok... eheheh

Mama Atiyyah Umairah said...

bgusnye...wa g chehck gg untuk peknen pn smpi da bpeluh2x...pdhal kje bhgian ksihatan da...huhuhuh..ble dktr bg choice..nk cbut k x...lju jer jwb xnk...hahahaa..pnkut tol..tpi pastu..mnyesal plak sbb xcbut..tnggung la skit gg...:P

Mama Atiyyah Umairah said...

bgusnye...wa g chehck gg untuk peknen pn smpi da bpeluh2x...pdhal kje bhgian ksihatan da...huhuhuh..ble dktr bg choice..nk cbut k x...lju jer jwb xnk...hahahaa..pnkut tol..tpi pastu..mnyesal plak sbb xcbut..tnggung la skit gg...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink