Tuesday, 8 January 2013

4 bulan:)


Kandungan mummy dah masuk 4 bulan..^_^.... Cpt betul masa berlalu kan.rasenye bru je mummy amek cuti tanpa gaji ari tu... sebulan yg melembikkn mummy..huhu.berat badan dari 45kg turun smpi 38kg...byk tuuu.dah la mummy ni sedia kurus bertambah2la kedingnya..hehe.tp alhamdulillah berat dah naik 46kg.mmg tgh selera sgt skrg ni.pagi tghri mlm keje nak mkn nasik jer.huhu...muntah2 pun dah x de.cume skrg ni sifat M tu mkin menjadi2 lak....keje nak tdo jer.haissh aptb....adakah ini penangan anak pompuan.hehe...klu btulla baby girl Ya Allah gembira tak terkata lah..tp mummy terima je laki ke pompuan...yg penting sihat....amin:)

haaa tu dia perut mummy...dah nampak kan ^_^
excited tgk perut sendiri.hehe

6 comments:

QasehnyaRania said...

as-salam..
alhamdulillah.jaga diri ye mummy ;)

Rose said...

QasehnyaRania: wslm..thanks dear:)

Putri said...

congrats dear
saya masa pregnantkan amrsyar pun berpenyakit M juga

Mimie said...

take care...dh nmpk perut...cumel jerk

Rose said...

putri: thanks dear:)...nmpk gaya baby boy gak la ye.huhu

mimie; thanks dear:)

SeputihSalju said...

dah lama tak singgah sini... dah 4 bln k, kejap je kan... perut pun dah nmpk sikit kak... semoga semuanya selamat ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink