Monday, 17 October 2011

assalamualaikum bloggers......

setelah seminggu mama mendiamkan diri...

Mama diam sbb mama x chat..mama kena demam denggi.erm takut bler dengar kan, lg2 klu denggi berdarah.leh bwk maut tu..tapi ajal maut ditangan Allah.kite kena redha dngan ketentuanNya..ape yg terjadi dkt mama betul2 memberikan keinsafan pd diri mama..sesape yg pernah kena denggi ni tau la cmner rasenyer..skang ni mama dah beransur pulih.Alhamdulillah syukur Allah masih beri peluang untuk bernafas di bumiNya ini..

Seminggu mama x masuk opis..hanya berehat di rumah. setiap hari mama akan ke klinik @ hospital utk amek darah.hari terakhir mama amek darah hari sbtu 15/10/2011  bacaan menunjukkan 120.doc ckp drh awk ni mkin turun.bahaya tuk awk ni.klu turun lg awk kena tahan ward lah..seboleh2nye mama x nk kena tahan sbb mama pkkan anak mama..kesian kt die..nak harap papa jage mcm x terjage jer nti.huhu..semalam mama miss amek darah,leh ker mcm tu? erm mama tgk bdn ni dah ok jer..x perla kot.lgpun abg mama ckp mama dah ok..abg mama tu doktor so legaa bler die ckp mcm tu...^_^

Mama harap hari2 seterusnya akn bertambah baik..x mo sakit2 lg..moga Allah mempermudahkan segala urusan mama.amin

Rase rindu kt blog..w/pun kt umh blh on9 tapi bler dah sakit nak buat ape pon x blh...






4 comments:

ida shaklee said...

Alhamdulillah, semoga sihat walafiat kembali.

Ms Fai Ayie said...

salam perkenalan mama rayyan ;)
Fai doakan mama kuat k, insyaallah Allah tu sebaik2 penolong...

BabyRayyan said...

thanks ida:)

BabyRayyan said...

salam kenal Ms Fai...thanks doakan mama:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink