Thursday, 19 April 2012

@shopping time

cerita ahad lepas..hehe
biasela kan katanya bz :D
x de shopping ape pon just barang2 dapur je
biler masuk shopping mall je
orang yang paling hepi ofcozla rayyan
sebab dapat duk dalam troli..hehe

me n husbnd pon senang hati la
dia tak kalut nak turun dari troli tu
klu tak kompemla kitorang ni kena buat adegan kejar mengejar dgn dia..:D
me mmg surrenderla bab2 nak kejar my hero nih
me yang dah kurus ni...bertambah2 slimla la wehh.hahaha
sape yang ade anak laki tu tau la cmne lasak dia :p


pegang tak lepas biskut tiger tu..takut sgt orang nak amek :)





satu lagi yang buat rayyan hepi biler dapat main benda ni^_^


rayyan panggil ambulan ni nino..nino..nino..:))




*mummy sayang rayyan sangat2^_^
tetibe.... :p

3 comments:

mama irfan said...

lawak tul rayyan time pegang biskut tiger... tu pon feberet irfan tuh....

Rose said...

hehe...tau x per

mimie.. said...

haha lucu lah rayyan ni..
panggil nino nino nino kat kereta begerak tu ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink