Wednesday, 17 October 2012

Alhamdulillah....+VE^_^


Assalamualaikum & selamat petang :)

Mummy nak share berita gembira dengan bloggers semua. Alhamdulillah mummy pregnant for second baby^_~... Syukur sangat2. Ape yang mummy & husband hajatkan dimakbulkan. Terima kasih Ya Allah diatas kurniaan ini. So, abang rayyan bakal dapat adiklah.hehe..x taula mcmmane reaksi dia biler dah ade adik nanti. harap2 dia hepi dengan kehadiran orang baru. jangan dia buli adik dia sudahla.huhu.

Kandungan baru 5weeks. baru sangat lagi. doc advise jgn angkat yg berat, banyakkan rehat. cuma boleh berharap tiada apa yang berlaku sebab Rayyan semakin banyak ragam dia sejak nak dapat adik ni. hari-hari kena dukung dia.huhu. memang memerlukan kesabaran yang tinggi. kekadang tu rasa nak marah dia sangat tapi cepat2 mummy istighfar. tapi ade juga yg terlepas. siyes mmg menyesal habis. mulela mummy lak yg menangis lepas tu:(

Di awal kehamilan ni kompemla ade morning sickness tapi taklah seteruk mengandungkan rayyan dulu. cuma pening kepala je. tak taula sbb slh mkn ke ape.sekarang pon still pening kepala tapi x de sampai muntah2...yang kelakar masa mula2 dapat tau tu husbnd mummy yang kena morning sickness. teruk gakla sampai x boleh bgn. terbaring jer. sampaikan makan pun suh mummy suapkan.adehh sampai macam tu sekali.hehe


pic: google

P/s: semoga mummy & baby sihat2 sahaja hendaknya...aminn :)


5 comments:

Hazwani Harun said...

Ameen..alhamdulillah..dpt adik la rayyan nanti..hihihi..

Rose said...

Hazwani Harun: Alhmdulillah..thanks dear:)

SeputihSalju said...

tahniah kak... jga diri ye.. :-)

::Nora Maney:: said...

wahhhh..congrats rose!!

ai jugak yang belum ade rezeki lagi..btw jaga diri n baby elok-elok ye :)

Rose said...

maney: thanks dear...insyaAllh x lm adela tu..dont give up k:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink