Tuesday, 8 May 2012

::xtvt sikecik::


xtvt rayyan kat rumah
selongkar mainan dalam bakul tu
pastu humban ke lantai
dah kosong bakul tu
dia lak masuk dalam tu :P

























9 comments:

mimie.. said...

hahahaha..kelakar la rayyan ni..
memang bagus bergandingan dengan si qalesia dia nih hihi

Rose said...

haha tau x per....

shark said...

salam kenal dari saya..:)
anak saya suke masuk dlm baldi..kihkihkih :)

wan nurul hezrina said...

hehe cumil.serba nak explore lah2=)mcm merah n sofia walaupun gugurl mmg lasak gak kalau boboi tak tahulah betapa lelahnya mak dier jaga=)tapi happeningkan?

❤MuRni DahLiA❤ said...

alaaaa..tomeynyerrr....

Rose said...

shark: slm knl..:)
wan nurul hezrina: tq dear...tula.lasak gugurl maybe ok lg kot.tp klu boboi ni mmg lelah dibuatnya.huhu
murni: tq dear...ank murni pun msti comei mcm mama dia:)

❤MuRni DahLiA❤ said...

rayyan bijak.... =)

Sh Hily said...

ala tomey2..bijak2..hihi

Rose said...

tq dear:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink