Wednesday, 8 February 2012

dapur mama

sambal tumis petai
sape suke makan petai. sila angkat tangan laju2. haha
even petai ni bau busuk hapak bagai tapi ramai jugak suke mkn kan termasukla mama. :p
time cuti2 lehla wat menu ni. klu time keje mau pengsan orang kat opis. hahahaa

mama suke wat style mcm ni, x suke mkn mcm tu jer : D


p/s : klu masak sambal tumis ni kena wat pedas2 baru terangkat...
makan lak ngan nasik panas. fuhh leh berasap telinga :)

8 comments:

mimie.. said...

perghhh...heaven giler dapat makan camni sekali sekala kan..ni yg wat mimi teringin nak makan ni..mana nak cari potai kat putrajaya ni kak oiii..haha

MamaRayyan said...

mimie: haha tau x per. yang, kat pasar melambak org jual okeh :)

mimie.. said...

halaa...pasar nak kena tunggu ari jumaat la plakk..lama lagi tuu ..dah ngidam dah ni ehehe

Xuera said...

wow,bestnya sambal petai....eh,tp 1st time tau sy tgk sambal petai warna hijau...selalunya org masak sambal petai yg warna merah tu...

http://beautifulstory-azura.blogspot.com/

MamaRayyan said...

mimie: alolo dah mengidam yerr...x pe2 sok kn ari jmaat.blh la buat kn...:)

MamaRayyan said...

xuera: yg kaler merah tu buh cili kering rasenyer....yg sy buat ni 100% cili padi..huhu

nurr f@!sha f@t!h@h said...

as salam. aku ingat ko masak sayuq buncis masak pedas...
xnampak bentuk petai tur...
sepattern jer huhuhuhu...
mujuq aku xsuka...keh3
laki aku jer suka...so, xdak la sambal2 petai nie...makan lagu tur jelah dia..nasib la

MamaRayyan said...

faisha: ko mmgla mkcik.segala yg busuk2 yg pelik2 ko x mkn..haha :p
sedapp gler weh..bak kata mimie heaven giler dowh..ahahahaa
cer ar try....pasti nak lagiii hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink