Wednesday, 22 February 2012

mengantuk+penat=TIDO

tak tau nape me mengantuk sgt ptg ni.
sampai x leh bkak la mata ni.
.masa tgh menaip ni me baru jer bangun tdo..:p
dah x peduli sape kat keliling
bos bebel ke ape ke pun me x dengar dah...hehe

dahla satu bilik ngan bos kan..
nak wat ape seme kena coverline
tapi kali ni me x leh nak cover2 dahhh...
selamber dari koi 2 lbih tadi smpi la ni baru bgn..:p
nasibla bulan mengambang x kalut nak p surau..:D

ampun ye bosS...
sgt mengantuk hari ni
sOk2 x buat dah... :)



sgt comel baby ni menguap...:p

<<<<<<< wahh bangun2 jer dah nak koi 5...sgt melampau okeh.haha :p>>>>>>>











1 comments:

♥♥♥nurr f@!sha f@t!h@h♥♥♥ said...

as salam...
owh patot ko senyap je ptg kemarin...
buat taik mata yer...
aku nak ngadu kat big bos...
hehehehehehe
ada aku kesah achewahhhhhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink