Thursday, 16 February 2012

new shoes :)

semalam kami ke alamanda cari kasut utk rayyan
nsib baikla daddy dah ade pembntu
maklumla meniaga kecil kecilan ni x leh la selalu tutup kan
rugi nanti :p

macam dah x de hari lain je nak cari kasut tu kan..
bukan pe daddy dah terberkenan dgn sepasang kasut ni
kasut tu lak limited nyer..
dan kebetulan daddy baru dapat rezeki lebih. alhamdulillah :)
so klu dah berkenan tu mmg daddy akan pastikan dia beli
pasti beli klu ade duet laaa...hehe




muke budak mengade dapat kasut baru...heeeee


p/s : perasan x kat pergelangan kaki rayyan tu..
itu adalah tanda lahir..smpi skrg x hilang lagi.. :)

2 comments:

Alin's In D House said...

Bestnyer Rayyan dapat kasut baru! tanda lahir memang tak hilang. Kalo macam anak alin lagi semakin membesar tanda lahir pon ikut membesar. hehehheheh...

QasehnyaRania said...

rayyan dapat kasut baru yer ...

akak kena tag
jom g usha jap :)
http://lobaksusue.blogspot.com/2012/02/segmen-jom-blogwalking-follow.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink