Tuesday, 20 September 2011

~kepala pusing+sakit tekak~



mood < x sihat >

sbnrnyer dr smlm lg kepale ni pusing jer + sakit tekak...ingtkan ari ni dah ok.tp still sakit..mama ni ade masalah ckit bab nk mkn ubt!..heheheee....ade ke manusia yg mcm mama ni ek.susah tol nk mkn ubt..ntahla mmg dr dulu mmg ssh nk mkn ubt..klu dah x thn sgt tu bru la mama akn mkn..tu pun siap pejam2 mata ngan mnum air byk2..padahal mkn sebiji panadol jerr..hahahaaa....sungguh melampau kann..biasenyer bler ade tanda2 nak sakit tekak tu mama akn mnum air masak dlm kuantiti yg byk..drp kena mkn ubat! huhuhuu....tapi ari ni dah masuk hari k2- still sakit lg itu tandanya kena mkn ubt la jgk....:(

2 comments:

mamaNoriz said...

ala cian nye awak...

kena mkn ubat dgn sukatan yg betul ok...

klu kurang ubat so lmbat la baik...

take care

BabyRayyan said...

thanks mamaNoriz:)

tula...kena mkn ubt juge jwbnyer.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink