Tuesday, 20 September 2011

~Mini Laptop utk si kecil mama~


Laptop ni papa nak belikn utk rayyan sbb rayyan selalu kacau papa buat keje..papa suh mama cari dlm internet. so ni lah yg mama jumpe..harga pun ok x mhl sgt.tapi skrng kan zaman org pakai Ipad, Samsung Galaxy....etc..Mama pun teringin gak nak beli satu..huhu..agk2 papa nak layan ke kehendak mama ni ekk.......

 LAPTOP KANAK-KANAK PCM EASY WINNER 2020 VTAC BARU..IANYA PERTAMA DI MALAYSIA
> Amat Sesuai Untuk Anda Berumur 3 Tahun Dan Ke Atas
> Laptop kanak-kanak ini adalah produk pembelajaran elektronik untuk membangunkan tahap IQ kanak-kanak dan pendedahan mereka dan membiasakan dengan komputer pada tahap awal sejak usia awal.
> Dengan grafik yang menarik, animasi dan suara yang akan menarik minat dan perhatian dan menyenangkan untuk anak anda belajar.
> Ringan, mudah alih dan mudah dikendalikan. Belajar di mana sahaja dan mudah di bawa ke mana sahaja.

Antara Kelebihan Laptop Ini Adalah :
5 subjek dengan 41 aktiviti yang menyeronokkan!

Subjek / silibus pelajaran;

-Bahasa Malaysia
-English
-Sains
-Matematik
-Arab – direka khas untuk muslim dan pertama di Malaysia! Masa inilah kita memberi anak-anak kita belajar bahasa arab yang lebih mudah.

Ciri-ciri speksifikasi;

- Kekunci berkelip menceriakan suasana pembelajaran
- Mengandungi muzik “Negaraku” apabila laptop diaktifkan.
- Suara pembimbing dan arahan bagi memudahkan aktiviti
- Aksesori tetikus memudahkan kendalian aktiviti
- Pelapik tetikus
- Jimat bateri dengan system padam automatik
- Suis kawalan bunyi dan cahaya
- Bateri di berikan percuma
- Buku manual dalam bahasa Malaysia dan English

Cantik, menawan hati kanak-kanak. Dengan laptop elektronik ini ia akan dapat mengisi masa lapang anak-anak ketika ibubapa sibuk dengan urusan kerja di dalam atau di luar rumah.

Antara Aktiviti Pelajaran Adalah Seperti Berikut:

MALAY
1. MAKSUD A,B,C
2. HURUF BESAR
3. HURUF KECIL
4. HURUF VOKAL YANG TERTINGGAL
5. HURUF KONSANAN YANG TERTINGGAL
6. KATA LAWAN
7. KATA SEERTI
8. NAMA BENDA
9. TULISKAN JAWAPAN

ARABIC
10. ARABIC LETTER
11. ARABIC NUMBER
13. FIRST LETTER
14. READING

ENGLISH
15. MEANING A,B,C
16. PICTURE MATCH
17. WORD MATCH
18. FIRST LETTER
19. WRITE THE WORD

SCIENCE
20. ANIMALS
21. PLANTS/FRUITS
22. LINE AND SHAPE
23. HUMAN BODY
24. ENVIRONMENT

MATHEMATICS
25. INTRODUCTION TO 1, 2, 3
26. PERFECT 10
27. COUNT OUT
28. ADD IT
29. SUBTRACT
30. FILL IN THE ANSWER
31. MULTIPLICATION
32. DIVISION
33. NUMBER ORDER
34. MISSING NUMBER
35. GREATER THAN
36. LESS THAN
37. WHICH IS MORE
38. WHICH IS LESS?
39. BIGGER SHAPE
40. SMALLER SHAPE
41. WHAT TIME IS IT?



3 comments:

amiey lee said...

bagusss sgt...bapa harga nih

BabyRayyan said...

amiey: harga die rm140 jer..tp beli secara online la..

Keyphochee said...

screen dia sebesar lappy tu ke mama..cam menarik je ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink