Monday, 19 September 2011

Kisah fantasi zaman budak2


Sape suke tgk citer The Cave Of The Golden Rose???.....Rasenyer ramai dah tau kot yg drama Italy ni mula ditayangkan semula di tv9 bermula 11 september 2011 jam 10.00 mlm. Mama adalah salah seorng peminat setia citer nih...hihi..dlu masa kecik2 mmg x prnh miss tgk citer ni. citer seorng puteri yg suke memberontak & perwatakan Fantaghiro ni berbeza sgt dgn 2 org kakak die yg lemah lembut tu..pastu citer ni byk btul ahli sihir..sampaikan batu, pokok semuanya blh bercakap. Pastu klu x silap ade rumah yg dibuat dr coklat.siap leh mkn lg...huhu mmg kisah dongeng lol..mama dah lama cari cter ni. x sangka btul tv9 nak tayang blik cter ni.....sukeeeee!!! kompem ari ahd mlm x ke mane2..skang ni x sbr2 nak menuggu ari ahd jer..hahahaa dasyat tol penangan fantaghiro nih...Hero citer ni nama die Ramualdo,mmg hensem...tapi Tarabas pon hensem gak cume die jahat jer..x sbr nak tgk episod yg ke-3 ahd ni............lambatnyerrr..hukhuk.kepada peminat citer ni selamat melekat di depan tv yer..:)

4 comments:

yayath said...

hehe...yath pun suke tengok cite nih:)comel je fantaghiro tuh~~hehe

BabyRayyan said...

kan yath....hehe

eima said...

aku rasa cam tak penah tgk ... tp tah la ... slalu je miss tgk tv skrg nih ....

Alin said...

btul tue mama, dulu mber2 siap letak nama email fantaghiro, nick name kt skolah ler n etc, kirenye dulu crite ni plg top ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink