Monday, 22 August 2011

Selamat Hari Lahir Rayyan 1ST YEAR!!

As salam...slmt tghri semuaaa

Hari ni genap lah umur anak mama setahun!.....yeay anak mama dah besar!...(psstt, bolehla bg adik kt rayyan.heheheeee.....)...kepada anak mama...Mama sayang sgt2 kt rayyan. Kehadiran rayyan memberi sinar baru dalam hidup mama. Rayyan adalah anugerah terindah dalam hidup mama & papa. Terima kasih Ya Allah, Kau telah anugerahkan zuriat yg begitu indah pada kami. Mama berdoa semoga Rayyan menjadi seorang anak yang beriman, hormat ibu bapa, murah rezeki & berjaya di dunia & akhirat. Mama & papa akan cuba sedaya upaya untuk memberikan yg terbaik utk rayyan...


HEPI BESDAY 1ST YEAR SAYANG..


malam ni kite beli kek ye sayang..muah2x

10 comments:

nurr f@!sha f@t!h@h said...

as salam...jap jer kan... da setahun rayyan yer...ummi ucapkan semoga rayyan sentiasa dipanjangkan umuq, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik & memperoleh kebahagiaan hidup di dunia dan di akhirat..AMIN

Nazirah said...

selamat ulangtahun yg pertama buat Rayyan

BabyRayyan said...

tq auntie Nazirah:))

dylla abas said...

owh..sy dan rayyan b'naung di bawah zodiak yg sama la..hehehe :p happy birthday Rayyan..!! jadi anak yg soleh ya :)

BabyRayyan said...

tq ummi fatihah:))

BabyRayyan said...

tq auntie dilla:))

mimie.. said...

wahh rayyan da setahun laa..bestnyee..nanti giliran qalesya plak..besttnye da besar da dia kan..haa..apelagi,tambah la lagi sorg cepat2 hahaha

Masduranisaqaseh said...

happy besday rayyan..... moga cepat2 mintak adik kat mama.......

BabyRayyan said...

tq mimie....tggu rayyan dah pndai minx adik brula mama kasi...hihihi

BabyRayyan said...

kak maz: nak adik nak adik nak adik!!!!! hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink