Tuesday, 9 August 2011

UPDATE:Mamarayyan nak panjangkan tempoh contest:)

Selamat ptg semuaaa.......sila ceria2kan diri anda sbb mama nak panjangkan tempoh contest yg mama anjurkan tur:) bukan apa, ramai yg nak join tp x der bju or bju raye x siap lg..siap buat entry lg bgtau nak join tp x cukup syarat..tetibe mama terharu lak.hihi.almaklumla ni 1st time mama wat contest..mestila mama teruja klu ramai yg nak join..bler mama pk2 balik, ape salahnya klu mama up ckit tarikh tutup sehingga lepas raye kannn....lgpon klu ikut dateline tu lg seminggu jer nak raye...klu sape2 yg menang tu pon mesti x sempat nak hntr kat tailor kan.hihihi...Oh ya kepada yg dah join klu nak tukar gambar pon boleh...manela tau gambar2 masa raye nanti lg comeiii...tapi makesure bgtau kat mama okeh:)..setelah di pk2 ngan siyess nyer tarikh tutup contest adalah jatuh pd 10/09/2011 ( wahh mcm nak umum hari raye lak.huhu)..Oleh itu, sape2 yg lom join sile2 la join yer:)

NAK JOIN KLIK BANNER DI BAWAH



P/S: Hadiah hanya GrandPrize sahaja..hukhuk sedih kan sbb hadiah ade 1 jer:(.......TAPI bergantung kpd budi bicara En Husbnd..Insyallh klu ade rezeki korng..tggu jela okeh:)







5 comments:

نور افيره said...

wah...10hb 9 tu birthday sy la..hik2...oke2..nti nk tuka lah..nk snap pic tyme raye..nti dh tuka, sy gtau mamarayyan ek.. ^^

BabyRayyan said...

oh yeke...moge2 ade rezeki awk:

نور افيره said...

insya-Allah...aamiin2~ ^^

Cik Mai said...

alahmdullilah...sempat cik mai nak masuk cmni..hehehe...nanti raya nie kena snap pic zameer cantik2 la...hehe

BabyRayyan said...

sempat lg cikmai....join jgn x join k:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink