Thursday, 22 December 2011

:: Rayyan bela fish kat umah^_^ ::

Sejak ade aquarium kat umah ni, setiap kali balik dari umah pengasuh rayyan cpt2 masuk umah sebab die nak tengok fish sambil mulut die bising sebut 'shis'....lebih kurang cam tula mama pon tak reti nak eja perkataan yang die sebut tu....yang mama paham bunyi die sama dgn hujung perkataan fish...huhu


p/s : mama ade bela ikan gak kat opis tapi semua mati baru2 ni...sedihnya..yang kat umah ni papa yang jaga, elok plak ikan2 tu kan....tangan mama ni panas ke ape bela ikan pun mati...huhu

2 comments:

::misz maney:: said...

wah bestnye bela ikan..

ramai gile yang bela ikan macam ni kan..jeles tau..tapi aku mmg tak boleh bela la kot..pemalas gile nak cuci semua..hihi..

MamaRayyan said...

haha....sama la cam aku. x derla aku nak bela ikan dlm aquarium besar2 gabak ni....ni iman punyer aqurium, so die la yg jaga...hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink