Wednesday, 4 January 2012

Dinner at Restaurant Bravo, Puchong

mood memasak belum mari, huhuu......so malam tadi kami pon keluar la jalan2 cari makan..cadangnya nak makan kat Sekinchan Ikan bakar tapi papa lak tak nak sebab die ckp kat Sekinchan x der air asam ( biase kan ikan bakar cicah air asam kan )....terjahla kedai makan ni. sekali amekk kaww, die punyer ikan bakar lagi laaa lain macam....ni ikan bakar mandi kuah namanya...hehe...bagi mama klu nak kata sedap tu x la sangat sbb mama x minat ikan bakar masak stail macam ni....papa lagi la sbb die nak kan air asam tu....tapi dah teroder makan jelah kan...


Ikan Bakar Siakap...macam x bakar jer kan



ape lah yang rayyan tengok tu....


rayyan mengamuk sebab buah laici feveret die dah abis....huhu


p/s : kalau keluar makan menu wajib untuk rayyan ialah nasik putih (wajiblah kan), ayam goreng kunyit, sup ayam n air buah laici...kompem abis  :)

2 comments:

nurr f@!sha f@t!h@h said...

as salam...menu sama cam fatihah lah...mamam plak da cam org dewasa makan...tapi suka kan tgok anak2 selera makan...kita plak yg jd konyang...
makcik, ko tu tentu2 konyang dah...yg menambahnyer daddy yer..ahakz

MamaRayyan said...

hehehe.....tau x perr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink