Monday, 9 January 2012

sehari makan nasik lemak

pagi semalam mama buat breakfast nasik lemak...nak kata pagi tak jugakla sebab koi 10 pagi baru nak buat...hihihiii....tu kire makan tengahari sekali la kann....x payah mama nak masak lagii...(klu dah malas tu kan )....cadangnya mmg nak buat awal pagi tu tapi daun pandan lak x der dlm fridge...terpaksa la suh papa g pasar jap..hurmm klu dah suh pegi kedai tu kan ade jer alasannya, malas sungguh..huhu...mama ni klu brg x complete mama jadi x der mood nak masak, so walau cmner pon haruslah barang2 kat dapur tu complete barulah mama akan masak.....hihihiiii...


taraaaa.............ha nilah hasilnya nasik lemakku. bler dah jarang masak mcm ni la jadinya..huhu
tapi sambal tumis ikan bilis tu mmg bestt ( ceh puji diri sendiri lak..ahakss )....papa pon puji :p


x tau la sedap sangat ke nasik lemak mama ni sampaikn rayyan mkn pagi, tghri n malam nsik lemakkk jerr...haissh leh berlemak badan ank mama mcm nii...huhu

4 comments:

mimie.. said...

kenapa tak bawak kat ofis sikit??eii ini bole mendatangkan marah ni! hihihihi

MamaRayyan said...

hihiiiii.....semalam punyer takkn nk bwk opis kot..dah basi la makcikkk hahahaaa

::misz maney:: said...

sedapnye..ros nanti ajar aku masak eh :)

MamaRayyan said...

maney: ala aku pon main hentam jer bab2 masak ni...asal jadi sudahh..hahhaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink