Monday, 30 January 2012

percubaan kali ke-2 :)


Haha....sepanjang 26 tahun 1 bulan ni ( cehh x ngaku lak umo dah msuk 27 tur..hehee ) macam tak caye jer baru 2x mama buat laksa....:p
nampak sangat pemalas kan.....
bukan pemalas okeh tapi sebelum ni tak reti masak..hihi kantoi :p
sekarang ni jer mama baru2 belajar memasak..teruk kan. ahakss
laksa ni baru mlm tadi mama buat. gler kan mlm2 masak laksa.
ntahla tetibe lak terasa nak makan. dahla smpi dr kg semalam dah ptg dlm kol 5 cam tu..
pas maghrib mama start masak, koi 9 bru siap okeh. ni gara2 rayyan la asyik kacau mama jer. papa lak x der kt umah, ade hal kat luar.....mmg macam tongkang pecah la kat dapur tu. mama cbuk masak, dia cbuk mengemas.....hai anak mama sorang ni.
tapi akhirnya siap gakla laksa tu...sedap tak sedap lain cerita okeh. yg penting mlm tadi dpt mkn laksa. haha mcm orang mengidam jer kann..oppsss

4 comments:

@e_da said...

takpe yg penting mencuba.. hihi nampak sedap tu

MamaRayyan said...

hihi...alhmdulillh husbnd ckp sedap :)......bolela tuk mkn sendiri...

Alin's In D House said...

huh sedapnyer nampak laksa tue. Alin kalo nak masak special kene ada hubby dulu. kalo tak bukan penat memasak tapi penat mengemas apa yang anak kemaskan. Huhuhuhu....

pst2 mama rayyan nak sikit!

~aYu~ said...

laksa.. sedapnya. penah wat sekali time open house umah MIL. menjadik la gak. dah lama tak wat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink