Friday, 25 November 2011

::kami nak balik kampung::

hari isnin ni kan cuti. kami bercadang nak balik kampung pahang. makmentua mama kol bagitau durian dah mula gugur. weee, bestnyer makan durian. pokok sendiri pulak tu. durian dia memang terbaekk okeh. gara2 durian ni jugakla mama pernah masuk ward ( masa tu tengah preggy ) selama 1 malam..mau tak kena tahan, hari2 mama suh papa kupas buah durian. curi-curi lak tu..hehe...cian anak mama masa tu kepanasan dia...sori yer sayang, masa tu mama mmg teringin sangat...alhamdulillah ank mama kuat :))

sumber: google


3 minggu sudah mama balik buahnya tak masak lagi...macam gambar kat atas, masih muda..


3 comments:

dwaty said...

ye ye balik kampung...

mimie.. said...

wahh...bestnye..bila laaa mimi nak balik pahang ni :(

amiey lee said...

wahhh besttttttttttttttttttttttttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink