Thursday, 24 November 2011

::kasut kesayangan terputus sudah::

okeh cume nak bgtau kasut kesayangan mama ( kasut hantaran kawen..hehe ) yg mama pakai masa nak pegi terengganu telah terputus...hukhuk sedeynyerr :(
sebelum putus tu, mama saje gatai nak snap pic kasut tu....mcm tau2 je kan pas ni x leh pakai dah...huhu
TAPI boleh repair lagi kott.....sebab tali yang putus tu macam pakai gam jekk..


tula tangkap lagi gambar kasut tu...dah putus :(



balik kl pakai selipar jepunn..sempoi.hahahaa


2 comments:

mimie.. said...

lor ciannyer..mimi lak kasut kawen elok lagi, cuma kulit kat tumit dia dah terkopek,kasut kulit,dah jadi buruk dah..sayangnyer...

MamaRayyan said...

mimie: huhu...tula syg kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink