Wednesday, 9 November 2011

::tv terbako::

Hampir2 terlupa nak buat entri pasal tv kt umh terbako!...hukhuk sedih betul..tv tu mama beli time bujang lg..bler dah kawen pon still pakai tv yg sama..kitorng x beli bru pon sbb tv tu masih ok..akhirnya tv tu merajuk jugak..cian dia..tv tu dah simpan dlm bilik stor..plan nak beli baru tp tggu ongkos cukup dlu..hihi..
kitorng bernasib baik sgt sbb kebetulan adik papa beli tv baru..so tv lama tu dia bg la kitorng pakai sementara nak dpt tv baru gak kann...huhu..adik papa tu selamber jer beli tv, dahla mak papa x blik dr makkah lg..mesti mak terkejut bler blik nti..beli tv besor lak tu..haii banyak nor duit kamu yer Kamarul Syafiq..^_^
angan-angan papa nak beli tv lcd 46 inchi...huhu

ni la penyelamat kami...tv jenama sharp 21 inchi.mak papa punyer..huhu



1 comments:

::misz maney:: said...

aik tv yang kat ruang tamu tu ke ros? bukan tu lcd tv ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink