Thursday, 24 November 2011

::udang goreng bercili::

malam tadi mama try masak resepi ni. sebelum ni klu masak udang ni mama x goreng dulu. disebabkan mama nak bagi anak mama mkn, kena la goreng itu udang sbb masak bercili ni kan pedas meletop letop ( ceehh macam pedas sgt la kan).mama takut rayyan tak tahan jerr...kang tak pasal2 kena pegi klinik tgh2 malam...tak ke haru...so yg goreng utk ank mama, yg pedas tu utk mama & papa :))


tadaa......inilah dia rupenye udang goreng bercili special from mamarayyan..ehehhee



kasi close up ckitt.....


komen papa: sedap bom bom tapi x der kuah la mama...hikhik
mmg mama buat kering pon...sbb cili kisar kat umah tu tggl cenonet jer papa oi...hahahaaa

moral of de story.......sila pastikan bahan2 tuk memasak complete okeh..:p

4 comments:

RED STRYDER said...

sedapnya... jadi lapar bile tengok pic ni

MamaRayyan said...

Red Stryder:hehe....tq

amiey lee said...

sedaaappp nyeeee

MamaRayyan said...

amiey lee: hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink