Friday, 11 November 2011

::sape leh buatkan header tuk mama::

Ok tak?.....template free jer pon..tak siap lg ni..mama nak buat header tapi tak pandai...tolonglah sape2 yg pandai tu buatkan tuk mama.tapi nak free boleh x???.heheee...suke2 jer nak suh org wat kann..x malu.huhu....tula lenkali rajin2 ckit study bab Design ni yer mama...^_^
klu perasan la mama kerap tukar template kann....ntahla selagi lom dpt yg berkenan di hati ni mmg akn sentiasa la bertuko..hahaa...mmg ade plan nak tempah ngan org tp biarlah dlu...kang tempah mahal2 pastu mls nak update blog..dahh blog bersawang..tak rugi ker namanya tu...^_^

**Mama suke kaler purple...bestnyer klu blog mama ni kaler purple kan..p:


1 comments:

::misz maney:: said...

hihi..tula..aku pun tak pandai nak buat header..tempah kat orang je..tak mahal sangat pun rasanya dalam rm20 kot..ke rm15..nth la..kompius sudah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink